< Till bloggens startsida

Omstart

Vi kör en liten omstart, har ju inte bloggat på typ 70000 år. Men nu börjar vi om.
Har alla haft en bra påsk? Det har inte jag.
Egentligen förstår jag som inte varför man ens ska fira påsk? Det är inte ens kul. Man äter ägg och blir pruttig i magen, och ja det blir fan jag av ägg. Ägg är inte kul.
Jag har inte ens målat ägg, för jag har inga ägg, annars hade jag målat av min pappa. För han har äggansikte. NÄÄÄÄ SKOJJA PAPPA.
Nu ska jag typ se film med fader och broder, jag hatar att vara enda tjejen. Jag vill ha en storasyster som är typ 1 år äldre än mig, som jag kan sitta och snacka skit med. Mmm drömmar.
Vi hörs!

Kommentarer
M O A

Ägg <3

2012-04-08 @ 11:40:57
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0