< Till bloggens startsida

Uppdatering

Det första linnet och andra linnet är paxat, även första och sista kjolen är paxade. Så då vet ni det! Men resten är fortfarande till salu.
Igår fyllde jag år, jag vet! Grattis till mig alltså. Hade en sjukt trevlig kväll med fina personer, fyllekäk i Piteå på Sunes och en gullig kille som jag ska berätta om snart. Idag har jag bara tagit det hur lugnt som helst, vaknade med mannen min och vi såg på top Gun sen så for han hem. Efter det har jag ätit glass, fört en konversation med pappa och broderoder. Kul kul, sen idag händer det absolut inte mycket. Blir lite greys anatomy och chips och dipp eller så funderar jag på att ladda hem pokemon filmerna, nog fan vare längesen man såg dom! NOSTALGI.
Jaja, nu över till den gulliga killen:

Jag var på toa på Sunes, och en kille börjar rycka i dörren och skriker "öppna dörren för helvete" jag kliver ut med det sötaste leendet jag kan ge, eftersom jag är ju så jäkla söt. Och han blir typ jätte förvånad och säger "åfan! Förlåt! Trodde det var en kille där inne! Förlååååt!" och jag fortsätter bara le och går förbi.

Haha, ni får ha en bra dag/kväll och glöm it bort att ställa om till sommartid!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0