< Till bloggens startsida

BLOPPIS

Tänkte försöka ha en bloppis, har inte så många läsare så vet inte hur det kommer gå, men jag lägger ut lite kläder så får ni kontakta mig på - [email protected] om ni är intresserade, och säljer endast till de som bor i piteå och älvsbyn för jag skickar inte kläderna.
Vi får väl se hur det går, här har ni plaggen:


Grått linne med tryck från Gina Tricot, Strl: Small. PRIS - 25kr

Vit t-shirt "oversize" med texten "YOU CHIC" Från Vila, Strl: Medium/large, vet inte riktigt. PRIS - 30kr

Skjorta som är Rosa, lila/blå. Från Cubus tror jag, Strl: Large, men är som en Small/Medium i storleken. PRIS - 40kr

Gult linne från Gina Tricot med Silvertryck av en Tiger, Strl: Small. PRIS - 25kr

(Är inte sådär rosa i verkligheten, mer rosa/orange) Från Cubus, en skjort "väst" , Strl: 36 tror jag, PRIS - 30kr


Midjekjol med dragkedja på baksidan från Gina tricot, ganska kort, Strl: 36 men känns nästan som en 38a. PRIS - 40kr


Midjekjol från cubus, RIKTIGT HÄRLIGA att ha på sig, Strl: Large, PRIS - 25kr


Samma kjol som ovan fast i blommönster, Strl: Large, PRIS - 25kr.


Intresserad? Kontakta mig på - [email protected] eller lämna en kommentar!

Kommentarer
s i m o n e

jag ska ha det första linnet... SKAAAA! behövs det får du pengar imorrn :D

2012-03-23 @ 19:15:34
URL: http://twiceaday.blogg.se/
M O A

Håll kvar den sista och första kjolen till mig (om jag får pröva dem) :) <3

2012-03-24 @ 20:53:34
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0