< Till bloggens startsida

60 frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Har nog inte varit vaken i 2 timmar än.

3. Hur lång är du? 161,2

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Pokemon - Unknowns förtrollning. YEA.

5. Vem ringde du senast? Bra fråga!

6. Vem ringde dig senast? Matte.S.Stenvall

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Aha :) ska inte du på skolan?:)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad man vill, ska jag förklara nått vill jag prata i telefon, annars smsa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är skilda ;p

10. När såg du senast din mamma? I lördags.

11. Vilken ögonfärg har du? Grön,blå,gråa

12. När vaknade du i dag? 07.30

13. Vilken är din favoritjulsång? Himlen i min famn

14. Vilken är din favoritplats? I min älsklings famn, eller i min säng framför en bra film och chips.

15. Vilken plats föredrar du minst? Tänkte säga toaletten, men den är ju som nice. Men i svettiga tunnelbanor och alkoliserade hem.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ENGLAND.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Ensamheten.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mina finisar till vänner.

19. Hur stor är din säng? Tror den är 120, men vill liksom ha en jätte stor en. FYFAN så nice.

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nästan helt utan, if you know what I mean ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4-5 stycken.

23. Vem var din första idol? Svår fråga!

24. Väggur eller klocka på armen? Mobiltelefonen, orka sånt där annat tjafs. Kollar ändå aldrig på sånt.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Alltihopa!

26. Är du social? Det tror jag väl.

27. Vilken är din favoritglass? Jag gillar glass, men får så sjukligt ont i magen (laktosintolerant) men glass som inte gör att jag får ont i magen är god, typ piggelin!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingenting.

29. Tycker du om kinamat? Mums. Jå.

30. Tycker du om kaffe? Nä usch, fyfan.

31. Vad dricker du till frukost? Ingenting.

32. Sover du på någon särskild sida? Magen! Annars i fosterställning intryckt mot väggen.

33. Kan du spela poker? JÅÅÅ. Kan fuskblanda också! Höhö.

34. Tycker du om att mysa/kela? Typ ja, ja det gör jag ja.

35. Är du en beroendemänniska? Bra fråga, men förstår den it.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min pojkväns pappa.

37. Vill du ha barn? Jå, ska ha en liten flicka som jag ska skämma bort som FAN.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, franska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Hm.. inte tror jag det. Men fett coolt och göra det ändå! Vill bli räddad av en snygg ambulanskille. Men det lär aldrig hända.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Inget utav det, badkrukaNnNnNnN

41. Vad spenderar du helst pengar på? Smink och andra skönhetsprodukter.

42. Äger du dyrbara smycken? Jo nått par örhängen typ.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Toddlers and Tiaras och Top Model.

44. Kan du rulla med tungan? Jåhåååå.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm, alla mina vänner är crazy as hell! Precis som jag.

46. Sover du med gosedjur? Nähädu.

47. Vad har du för ringsignal? Nån signal som redan fanns på teflonen.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jo.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En eller två cola burkar.

50. Flirtar du mycket? Kanske it.

51. Kan du byta olja på bilen? Kanske it.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Svårt utan körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Kär och galen eller vafan den nu hette.

54. Läser du någon dagstidning? Orka.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Orka.

56. Dansar du i bilen? Hur fan hade du tänkt att man skulle kunna DANSA i en bil? Pucko.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vet int.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Frågor till EU. Alltså... ska skriva ett prov. Inte skriva brev till parlamentet.

59. När var du i kyrkan senast? När jag var på fina Lindhas begravning.

60. Är du lycklig? Nähädu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0