< Till bloggens startsida

För jag är dum i huvudet ... Vissel, vissel.

Mitt internet började oförklarat sluta funka igår, och nu kom jag på lösningen! Hade tryckt på en knapp för trådlöst nätvärk och satt den på off typ. Duktiga jag. En applåd till jasmine!
Så... Just nu så sitter jag på lektion, har typ turism och vi ska se en film. Roligt .. Jå.
Och imorgon ska jag tatuera mig, dock är jag fett rädd att jag ska få typ en infektion eller någonting eftersom mitt immunförsvar (som jag inte har) är sämst. Så mina blodkroppar får jobba stenhårt! Kommer säkert läggas in på sjukan och allt möjligt, men det hör ju till! Jag vill ha min tatuering.
Glömde äta frukost i morse, hur gör man det? Jo, man sätter sig ner och ska sminka sig och har frukosten framför sig och tar en tugga då och då och sen glömmer man äta upp allt. Så gör man!
Nu ska jag sluta blogga, detta inlägg var till dig Moa!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0