< Till bloggens startsida

Fråga eller påstående?

anonym om Givakt!:
Du gillar blått?
SVAR: Vet inte om detta var en fråga eller påstående, men jo. Tack för upplysningen som jag redan visste. Jag gillar blått, ljusblått, mörkblått, turkost, alla olika möjliga färgkombinationer i blått gillar jag! Därför min blogg är blå och mina fåglar på tatueringen är blå. Rosorna ser dock ut att vara blek-röda, men dom är rosa, och den färgen valde jag p.g.a en nära vän som sökt sig till änglarna - när hon hade sin begravning så la jag en rosa ros på hennes kista (jag var den enda som hade en rosa ros) och den rosen doftade underbart, så till minne av henne och doften av rosen så är mina rosor rosa dom också, hon älskade förövrigt rosor.
Ja, det var väl det? Sitter på skolan just nu med Jesper och Ronja, vi sitter dock i varsitt hörn av klassrummet och är osociala med varandra ... haha. Jag har precis slängt i mig frukost som jag glömde att äta när jag for hemifrån imorse, feber har jag också men den är inte lika skyhög som igår ikväll. Såå... Ska vara med på gympan idag haha (a) Och sen när jag kommer hem blir det att lira lite Zelda, sen ska jag bort! Kuligt.
Ha det bäst, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0