< Till bloggens startsida

Hell of a morning

Tju
Sitter här just nu och har precis fixat mig klart inför skolan, har haft en jäkla morgon där allt inte riktigt gått min väg, men jag har ändå varit glad! Haha. Jå sömnmedicinen som jag precis börjat med funkar peeeeeerfekt, somnade och har sovit hela natten. Yeyy.
Jå, varför har då min morgon varit åt helvete?
Jo för det första så när jag sminkar mig, så använder jag min "Tinted moistrueyuryiehruihrui" ja vet inte hur man stavar det men, DEN SUGER! Den får mig att börja gråta, det svider så SJUKT JÄVLA MYCKET i ögonen om man råkar få den dära, och det får jag alltid. Så jag blir så arg. Det gör ju ont ju... Sen då så har min plattång gått sönder, men det är bara köpa en ny! Ska då aldrig mera köpa BjörnAxén på plattänger för dom suger.

Ja.. Vet inte om jag har så mycket mer att klaga på annat än att jag är törstig. Så nu ska jag gå och dricka.
Vi hörs sen.
Pusssssssssss.
Ps. Sitter på skolan nu, hahaah. Kul. Och min kofta har gått sönder...
Söt ens, nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0