< Till bloggens startsida

I'll never do it again!

Tjubre, börjar om hära. Mycket bättre än min förra!

Jani, det jobbigaste jag gjort var ju fan att rensa bloggen. Och vilka fantasifulla rubriker jag använt, ehnä.
Hmmmmm... anyways, just nu sitter jag och chattar och spelar lite Zelda, nörd som jag är, men den där jävla Link är ju fan sämst på att hoppa upp från vattnet, och på att simma förövrigt, fuck him.
Jå, sen då?
Ska iväg en sväng ikväll, vet inte när jag kommer hem, och sen blir det att sova. Skola imorgon, som förövrigt tar mitt liv! Vi har ju som väldigt intressanta lektioner imorgon, hotell och konferens, turism, språk, engelska... Tjohej, kan inte mer än längta. Eller så inte.

Gymmet imorgon, sen inte så mycket mer att säga!
Nu ska jag börja fixa mig, dra en kam genom håret och kleta på lite mascara och sen iväg!
Hare bäst, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0