< Till bloggens startsida

Men fu

Alltså, ja. Jag gick nyss in på aftonbladet i vanlig dagordning och skulle läsa lite nyheter. Och det första, och STÖRSTA nyheten där just nu är ju att prinsessan Viktoria har ju fått sin BÄÄÄÄBIS. MEN GRATTIS HÖRRU! Jag bryr mig inte ett jävla skit om hennes jävla unge. Måste man skriva ett jävla repotage om den också? Man hade ju tydligen fått veta vad det skulle heta! Men så roooooooooooligt då...

Nog om det, hoppas att aftonbladet kommer skriva en jävla nyhet om mig när jag får mitt barn! För mitt barn kommer vara MINST lika speciell som den där ungen. Skillnaden är att min unge kommer vara 73489759832758932798 gånger snyggare, sötare, sexigare och ha ett FINT namn. Jajjomän!

Puss och hej.

Kommentarer
s i m o n e

haha yes indeed :D



sv: okej :) då kan jag gärna ha dom ti8ll användning ;)

2012-02-24 @ 19:23:00
URL: http://twiceaday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0