< Till bloggens startsida

Tröööööööötttt

Hej och godmorgon!
Sitter på lektion nu och ska göra någon reklam kampanj. Tydligen en tävling också och det känns jävligt surt. Hatar när skolarbete ska vara tävlingar, skolarbete är skolarbete, ingen jävla tävling!
Anyhow..
Moa, det är inte mobbning ju. Du är så söt så! Hihi.
Ja mer då? Ska på gymmet idag med min bonussyster, ska bli hur kul som helst!
Måste även städa mitt rum så det är fint när min iPad kommer (om den nu kommer).
Aja nu ska jag lyssna på min lärare som gör dom tråkigaste genomgångarna .. EVER.
Vi hörs.
Puss.
ARKIV bild på mig, ser ut som jag har jättestor näsa. Fast det har jag inte.

Kommentarer
moaa

Har du hört talas om South Beach dieten? Om inte, kika gärna in då och lämna en kommentar om vad du tycker om det och om du skulle tänka dig att testa det. :)

Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/february/utkast-feb-21-2012.html



Förlåt om du inte gillar sån här "reklam"! Hoppas du får en fortsatt bra dag. :)

2012-02-29 @ 10:57:39
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0