< Till bloggens startsida

Älskar anonyma

Sagt av anonym; hur kan du säga att du är sötare än katten? hon är ju 100 gånger sötare än dig sen är du inte ens söt, just sayin

Svar av Jasmine; oj oj då, verkar som du läser min blogg varenda sekund eftersom du kommenterar dirr efter inlägget. Sen har du kommenterat för va? According to ip numret. Och att jag är sötare än katten var lite av ett skämt, men att jag inte är söt är ett skämt från din sida för jag är sjukt jävla söt! Och snygg också, vet dock inte varför det är så, är bara född på det viset. Men men, har som lärt mig att leva med att vara så jäkla SÖT/SNYGG! Så lilla vän, detta är jag. Deal with it! Kommer alltid vara såhär jäkla söt och snygg bara så du vet, JUST SAYIN' ! Bitch :)


Kommentarer
moa

ÄGDDD, asså inte du. den andra!

2012-03-06 @ 17:08:26
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0