< Till bloggens startsida

Dålig uppdatering

Tju alla fina!
Och fula såklart, har inte bloggat på ett tag och har ingen bra anledning till att jag inte gjort det så skitsamma liksom.
Kan ju berätta lite om min dag kanske?
Har ätit middag med farmor och farfar sen har jag myst hela kvällen med min älskade pojkvän!

Helt okej dag.
Imorgon ska jag nog dissa gymmet och ta en promenad i solskenet (om det är nå solsken) är det inge solsken så far jag på gymmet! Ska även inhandla nytt smink, sen får vi se hur kvällen är.

Vi hörs när vi hörs!

Visst är min bebis flicka söt på bilden? Hon är NÄSTAN lika söt som jag, fast jag är sötare såklart.


Kommentarer
Anonym

hur kan du säga att du är sötare än katten? hon är ju 100 gånger sötare än dig sen är du inte ens söt, just sayin

2012-03-04 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0