< Till bloggens startsida

Förbannnnnnnad

Hej på er!
Var lite olaglig nyss och skulle se senaste avsnitten av Vampire diaries, sen då man ska packa upp filen så kommer det en sån här lösenordsgrej, och då ska man gå in på en sida för att sedan få koden. Men när man kommer in på sidan så måste man gå in och göra massa saker för att man ska få den, MEN GREJEN ÄR DET.... MAN FÅR INTE DEN DÄR JÄVLA KODEN!! Trots att man gjort det.
Blir så sjukt jävla förbannad på alla no-lifers som sitter och gör sån här jävla skit! HAT TILL ER. Ska slå dom gul och blå om jag får tag på en.
Nä .. Nu ska vi inte vara såna.
Hur har eran dag varit? Ni vet ju redan hur min har varit så orka gå in på det.
Nu ska jag sova. Eller nå. BESVIKEN NÅ JÄVULSKT.
Sen blir jag arg på folk som säger att dom ska komma och sen inte hör av sig för att säga att dom inte kommer. FUUUUUUU.
Vi hörs nog imorgon.
Puss och godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0