< Till bloggens startsida

Godmorgon!

Godmorgon alla!
Jag vaknade för en timma sen och ligger just nu och ser på tv på nå doktors program. Efter jag har ätit lunch ska jag gå och inhandla lite nytt smink.
Blir nog ingen promenad idag eftersom det är -11 grader ute, jag ville ju som ha plusgrader och sol om jag skulle ut och gå.
Gymmet vet jag inte heller om jag ska på, känner mig inte så träningsugen idag. Vi får se helt enkelt! Jag bestämmer över mitt liv, vilket är bra. Vill jag och träna, så far jag och tränar, vill jag inte så gör jag det inte och då behöver ingen kommentera det.

Såg ut som en söt panda i morse när jag vakna, haha så är det när man glömmer att tvätta bort sminket på kvällen. Haha.

Aja men vi hörs sen!
Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0