< Till bloggens startsida

Rutiner

Tjena!
Sitter just nu och knaprar på rostad macka, har sovit hos älsklingen inatt men for hem ganska tidigt i morse för att jag ska till Luleå idag. Ganska så kul.
Senare idag kommer en av mina småbröder hem! Som att jag har saknat honom, nu har han varit borta alldeles för länge tycker jag. Nog för att jag och pappa klarar oss ganska bra ändå men det är ändå tomt.

Dagens fråga lyder såhär: Har ni några dagliga rutiner? Såna ni följer varje dag?

Själv har jag och pappa det, pappa är hemma vid fyra, sen äter vi middag tillsammans, efter det slänger vi oss i soffan och spelar "Draw something" pappa kanske visar nått klipp på youtube och vi snackar om hur dagen har varit, sen går pappa i duschen och efter det äter han kvällsfika, sen spelar vi lite draw something igen och efter det så tar vi kvällsciggen tillsammans och han går och lägger sig och jag far till Viktor/ser serier/spelar/gymmar.

Ni då?
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0