< Till bloggens startsida

Saker jag avskyr

1. :P gubbar, det absolut VÄRSTA jag vet.
2. Folk som väcker mig bara för att dom vill att jag ska vara vaken när jag inte behöver vara det.
3. Äckel-rap musik, jag gillar rap, men typ b-kvalla rap SUGER. Och jag avskyr det.
4. Folk som blir sura för ingenting.
5. Folk som smsar och ringer jämt, när man absolut inte vill ha ett samtal/sms
6. Folk som bjuder in sig själv och kommer över utan att fråga först.
7. Folk som tävlar i att må sämst, tex. när man säger att man mår dåligt eller nått så svarar dom med "då skulle du veta jag! Fyfan... Osv"
8. Folk som tävlar i om vems pojkvän som gjort vad, fick ett sms på julafton "åh vad fick du av Viktor i julklapp? Inte för att skryta men jag fick... Blabla" det är väl tanken som räknas?
9. Smala människor som säger att dom är tjocka.
10. Dryga människor.

Känner ni igen er på nått av ovanstående?


Kommentarer
moa

:P /anonym

2012-03-06 @ 17:11:04
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0