< Till bloggens startsida

Spring is in the air!

Tju och godmorgon!
Är på väg till skolan nu och det luktar vår i luften, så jäkla härligt! Betyder ju att min födelsedag är nära!
Idag tänkte jag ta en dagens outfit men mitt rum är liksom "kliv in på egen risk" , ganska stökigt då med andra ord.
MEN, jag har på mig en blå fin tischa med ett linne under, lackleggings och mina klackeskor. Tjosan i trosan så snyggt!

Är då jävligt snygg idag måste jag säga, och för att resten av klubben ska anteckna så piper mina luftvägar när jag andas. Ändå häftigt.
Märkte just nu också att jag har gått över vägen två gånger utan att titta upp från telefonen.. Hehe, tre nu.
Så nu ska jag fortsätta gå till skolan!
Vi hörs.
Puss och hej.

Ps. Jag luktar jätte gott! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0