< Till bloggens startsida

Svar på oställda frågor

Här får ni svar på frågor ni inte har ställt men som ni slipper fråga, ang. mina skönhetsprodukter på hyllan.
image description
Mycket grejer du har, använder du allting?
Ja det gör jag, det mesta används någon gång, och jag är en sån som köper grejer lite då och då så man har allting hemma, för man vet aldrig när man behöver det, det kan komma tillfällen då man säger "fan också, jag skulle ha haft en ----" och det tillfället behöver ju aldrig komma om man redan har allting.

Hur har du råd?
Jag får grejer av mina föräldrar, samt som jag sa, så handlar jag inte allting på en gång utan jag handlar lite då och då. Köper hem nån ansiktskräm eller bodylotion då jag hittar någon jag vill pröva.
Vadå lite nagellack? Det där är mycket.
Nej det är inte mycket, för jag har inte så varierande färger, jag vill ha många färger och mycket nagellack.

Tips på vars man kan köpa billigt smink och annat?
www.eyeslipsface.com är en hemsida som har sjukt mycket smink och billigt smink, dock finner jag kvalitén i det sämre stadiet och lägger hellre pengar på nått dyrare som håller bättre kvalité. Annars kan man kolla i 10:- lådor på HM och andra butiker, för oftast så är inte ögonskuggan dålig eller nagellacken dålig, utan det är bara en märke som inte är så populärt, och nagellacken kan bli riktigt snygga om man matchar med rätt kläder osv. Sen ögonskuggorna går att blanda med andra ögonskuggor så det blir riktigt snyggt. Sen om det inte är rätt färg på pudret (om det finns nått i 10;- lådan) så kan man använda pudret som bronzer om det är ett mörkare puder, eller använda det som ett puder som tar bort fjortis randen.
Vad är ditt nästa inköp?
Mitt nästa inköp som jag har inplanerat är schampoo och balsam från Björn Axén eftersom det börjar ta slut, samt någon ny foundation och puder, funderar på att köpa det nya Fitme och se hur det funkar, och nej min nya foundation är inte slut men det är väldigt lite i den och jag vill pröva nå nytt. Sen ska jag även köpa hem en ny eyeprimer och en parfym, även lite smått och gott som nagellack/ögonskuggor och sån skit.
Där har ni! Hoppas ni är nöjda med svaren på frågorna ni inte ställt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0